242185
۰۸ دی ۱۴۰۰

فارس | وظیفه‌ی همه مسئولان، بسترسازی برای رشد و پرورش کودکان و نوجوان است

وظیفه هر یک از مسئولان است که زمینه‌های رشد این نهال‌های تازه به عرصه رسیده را فراهم آورند تا در آینده کشور نقشی سازنده داشته و ایران اسلامی عزیز را به پیش ببرند.

به گزارش کودک پرس ،دکتر محمدهادی ایمانیه برای افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اوز، متن پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پایگاه و مرکزی تخصصی برای گردهمایی کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند است که در مراکز فرهنگی هنری کانون حاضر می‌شوند تا با بهره‌مندی از امکانات، به شیوه آموزش غیرمستقیم، در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و اجتماعی، بدون هیچ‌گونه اجباری و فقط بر اساس علاقه، میل و توانمندی خود، در فعالیت‌های متنوع، شرکت و رشد و نمو می‌یابند.

بی‌شک کودکان و نوجوانان ایران اسلامی با استعداد خداداد و ایمان به داشته‌های درونی، می‌توانند در حرکت چرخ‌های انقلاب، نقشی سازنده را ایفا کنند.

کودکان و نوجوانان ایران، آینده‌سازان و امید فردای کشور هستند؛ باور داریم کودکان و نوجوانان به مدد استعداد و توانمندی‌هایی که در آن‌ها وجود دارد و  با کشف و تقویت این استعدادها، می‌توانند آینده روشن ایران اسلامی را در دست بگیرند و هریک روشن‌بخش راه پیشرفت کشور باشند و البته این میسر نخواهد شد مگر به همت همه مردم و مسئولان بخصوص سازمان‌های مرتبط با امور کودکان و به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به صورت تخصصی برای پرورش فکر و اندیشه این آینده‌سازان فعالیت می‌کند.

وظیفه هر یک از مسئولان است که زمینه‌های رشد این نهال‌های تازه به عرصه رسیده را فراهم آورند تا در آینده  کشور نقشی سازنده داشته و ایران اسلامی عزیز را به پیش ببرند.

افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان اوز که برای سومین سال پیاپی عنوان اولین شهر خلاق حوزه  کتاب و کتاب‌خوانی را در جشنواره پایتختی کتاب ایران کسب کرده است اتفاق مبارکی‌ست که علاوه بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به پرورش نسلی فرهنگ‌دوست، کتاب‌خوان و هنرمند با تربیت ایرانی اسلامی خواهد افزود.

محمدهادی ایمانیه – استاندار فارس

مرکز فرهنگی هنری اوز  با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در زیربنایی به متراژ ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر ساخته شده است و روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ با حضور مدیر عامل کانون کشور افتتاح شد.

اوز در جنوب استان فارس و در ۳۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر شیراز قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار