242130
۰۲ دی ۱۴۰۰

کهگیلویه و بویراحمد | حامیان نیکوکار ۱۹ میلیارد به ایتام کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان نیکوکار ۱۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از کودکان یتیم و فرزندان محسنین و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد در این نهاد اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص و دیگر موارد اقدام می‌کنند.

مبشری بابیان اینکه در حال حاضر ۸۴۵۳ یتیم و فرزند محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، گفت: از این تعداد ۲۸۱۳ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

وی بابیان اینکه تعداد کل حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۹۳۵۲ نفر است، افزود: از تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان ۴ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند.

مبشری افزود: میزان مساعدت و کمک‌های حامیان در سال جدید به فرزندان معنوی خود ۱۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان بوده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون آن نقدی و مابقی کمک‌های غیرنقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس اقدام کنند.

مبشری افزود: شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بابیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، تصریح کرد: خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳  و متعاقب آن ارسال کد ۰۷۴ نیز می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: پس ‌از این اقدام خیران نیکوکار، امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته و در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین آنان راهنمایی می‌کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار