242010
۲۹ آذر ۱۴۰۰

۲۲ میهمان از ۱۷ کشور جهان در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور دارند

قصه‌گویان، داوران، استادان و میهمانانی از سراسر جهان در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان حضور دارند.

به گزارش کودک پرس ،22 میهمان از 17 کشور جهان همراه با یک داور از لبنان و یک مدرس ورکشاپ از ایتالیا، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همراهی می‌کنند.

اوشا ونکاترامان، دیواکی بهوجانگ گجره، مِهِر گِهی، نیاتی وایدیامهتا، شالینی باجاج و هِما سوبرامانیان از هند، مارسلا سابیو از آرژانتین، نور اظهر ایشاک از مالزی، شاینا جونز از کانادا، پاتریک مُهر از سوییس، بئاریس کوئینتانا واله از کوبا، راکوئل لوپز از اسپانیا، ورونیکا آنتی پولو از کانادا و فیلیپین، روبن کوربت از مکزیک، بالتسی تساتسی از آفریقای جنوبی، آرگین کوبین از ترکیه، احمد راشدی از عمان، رایده قرمازی از تونس، پائولا بالبی از ایتالیا، بونی فاسه اوفوگو از کامرون و اسپانیا، حیتام شکری از مصر و دنیس اسد از فلسطین قصه‌گوهایی هستند که از کشورهای مختلف در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند.

در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قصه‌گویانی از پنج قاره آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا در بخش «بین‌الملل» جشنواره حضور دارند.

بدین ترتیب 22 شرکت‌کننده خارجی از کشورهای سوییس، مالزی، مکزیک، ترکیه، عمان، کوبا، اسپانیا، آفریقای جنوبی، کانادا، هندوستان، مصر، فلسطین، تونس، ایتالیا، آرژانتین و آفریقا با 19 قصه‌گوی ایرانی در بخش «بین‌الملل» جشنواره به‌رقابت می‌پردازند.

همچنین سارا قصیر از کشور لبنان داور این دوره از جشنواره است و آنتونیو روچا قصه‌گوی برزیلی نیز ورکشاپی را با عنوان «فراتر از صدا» در نخستین روز جشنواره برگزار کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار