241910
۲۵ آذر ۱۴۰۰

ضرورت تولید سریال با موضوع کودک و نوجوان

بازیگر سریال نارگیل می‌گوید تولید سریال با موضوع کودک و نوجوان ضروری است و باید برای کودکان ایران زمین، آثاری با محتوای فرهنگ بومی ساخت.

به گزارش کودک پرس ،وحید اسمی‌خانی با اشاره به بازی در سریال نارگیل گفت: سریال نارگیل برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شد و آرزوی من بازی در اثری بود که به کودک و نوجوان بپردازد.

وی ادامه داد: واقعا کارکردن برای مخاطب کودک و نوجوان جذاب است و این قشر از جامعه با تمام ذوق وشوق به تماشای آثار می‌نشینند و اتفاقا کودک و نوجوان با دقت خاصی، سریال‌ها را تماشا می‌کنند و حتی دقیق تر از بزرگسالان سریال‌ها را دنبال می‌کنند.

این بازیگر توضیح داد: سریال نارگیل کاری پر بازیگر است. شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی پور، بهنوش بختیاری و شبنم قلی خانی و دیگر هنرمندان باتجربه در این سریال حضور دارند و ایفای نقش در کنار این بازیگران باتجربه برای من اتفاق خوبی بود و تجربه ای متفاوت را داشتم.

اسمی خانی ادامه داد: در همه آثاری که بازی کردم سریال نارگیل دشوارترین کار بوده و بازیگری برای سریال کودک ونوجوان بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: تصویربرداری سریال نارگیل در اواسط تیر در شهریار در گرمای شدید انجام شد و در این گرما، لباس‌های ویژه‌ای را پوشیده بودیم. گروه خوبی زیر نظر ابراهیم عامریان برای تولید سریال نارگیل زحمت کشیدند و همه تیم با همدلی، برای به سرانجام رسیدن این سریال تلاش کردند.

این بازیگر که در کارنامه خود بازی در سریال هایی همچون آقازاده، سرجوخه را دارد توضیح داد: در سریال نارگیل نقش زندانبان سرزمین کمینها را بازی می کردم که نقش خود پادشاه سرزمین کمینها را بهراد خرازی بازی می کرد و با توجه به تجربیات مشترک با این بازیگر، به گروه تولید سریال نارگیل معرفی شدم. این شخصیت به نوعی دیو شیرین عقلی است برای من دوست داشتنی بود.

اسمی خانی تاکید کرد: خیلی زود در پروژه جا افتادم و روز اولی که جلوی دوربین رفتم با نقش انس گرفتم و نکته جالب این کار برای من این بود که اواسط پخش این سریال، ویدیویی از پشت صحنه پخش شد که برای خودم نیز جذاب بود. زمانی که کار تمام شد از من خواستند که بخوانم و شعری را خواندم که همه همخوانی کنند و پیام هایی که پس از دیدن این ویدیو به دست من رسید لذت بخش بود.

وی گفت: امیدوارم بتوانم برای کودک و نوجوان، کار بازی کنم. کودک و نوجوان امروز فقط وفقط از انیمیشن ها لذت می‌برند در صورتی که این قشر باید با سریال های ایرانی ارتباط بگیرد و باید برای فرزندان ایران، از آثاری استفاده کنیم که براساس فرهنگ و هنر و تمدن ما به تولید رسیده است.

اسمی‌خانی یادآور شد: درخواست می کنم به تولید آثاری از جمله سریال نارگیل بیشتر توجه شود و استقبال این اثر نشان می دهد سریال های کودک و نوجوان مخاطبان بسیاری دارد و باید از این ظرفیت برای تولید آثار در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی استفاده کنیم.

سریال نارگیل در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی ۱۴۰۰ است که از ۱۸ شهریور هر پنجشنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار