241769
۱۷ آذر ۱۴۰۰

یزد | کودکان به همنوعان مستضعف خود کمک کردند

محمدحسنی مدیر ادبستان دخترانه بهشت یزد گفت: رزمایش همدلانه در راستای کمک به کودکان بی بضاعت و مستضعف در ادبستان دخترانه بهشت یزد برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ،ثمینه محمدحسنی مدیر ادبستان دخترانه بهشت یزد، اشاره به برگزاری جشن و رزمایش همدلانه به مناسبت جشن ولادت حضرت زینب (س) در یزد، گفت: در ادبستان دخترانه بهشت یزد ۶۵ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که تصمیم به اجرای رزمایش همدلانه در راستای کمک به همنوعان بی بضاعت و مستضعف خود گرفتند.

وی به زمان و مکان برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: رزمایش همدلانه کودکان شامگاه پنج شنبه ساعت 18 الی 20:30 در امامزاده سید نصرالله (ع) واقع در بلوار دهه فجر یزد برگزار خواهد شد.

وی یکی از اهداف این رزمایش را ایجاد روحیه همدلی و تعاون همکاری دانش آموزان با هم نوعان خود اعلام کرد و افزود: انجام کارهای بزرگ توسط دستان کوچک دانش آموزان، آشنایی با مشکلات اجتماعی جامعه در حد فهم دانش آموزان، حساس شدن نسبت به مشکلات هم نوعان، ورود به فضای اجتماعی با آماده کردن بسته های معیشتی و آشنایی با ویژگی همدلی حضرت زینب (س) از دیگر اهداف رزمایش همدلانه در ادبستان دخترانه بهشت است.

محمدحسنی با بیان اینکه در این رزمایش 50 بسته معیشتی آماده سازی و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: در آماده سازی این بسته های معیشتی خانواده های دانش آموزان این مدرسه همکاری و نقش اصلی را ایفا می کنند.

مدیر ادبستان دخترانه بهشت یزد در ادامه به برنامه های رزمایش همدلانه در این مدرسه اشاره کرد و افزود: جشن میلاد حضرت زینب (س)، قرائت قرآن توسط دانش آموزان، اجرای سرود ملی، حضور یک پرستار و خاطره گویی و صحبت در مورد وظایف پرستار، مولودی خوانی، نقاشی کشیدن دانش آموزان، توسل به امام مهدی عج کودکانه و بسته بندی توسط دانش آموزان از جمله برنامه های این رزمایش خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین در این برنامه مشارکت خاص دانش آموزان را در قالب شکستن قلک و در اختیار قرار دادن پول های عیدی و… به کودکان مستضعف را خواهیم داشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار