موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
241655
۱۴ آذر ۱۴۰۰

انتشار کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ خوشبخت» برای کودکان

کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ خوشبخت» نوشته سپیده خلیلی توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش کودک پرس ،کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ خوشبخت» نوشته سپیده خلیلی به‌تازگی توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سپیده خلیلی مولف این‌کتاب، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار سال ۱۳۳۸ در شمیران به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در عرصه نویسندگی و ترجمه آغاز کرد. او دارای مدرک دکترا در رشته‌ روانشناسی بالینی از دانشگاه براون شوایگ آلمان، عضو انجمن روانشناسان کودک ایران عضو شورای دفتر تالیف کتب درسی، کارشناس کتاب‌های خارجی کتابخانه ملی کودک و نوجوان است و در کارنامه‌ خود بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب برای مخاطبان خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسالان در زمینه‌تالیف و ترجمه دارد که جوایز جشنواره‌های کتاب کانون پرورش فکری کودکان، جشنواره مطبوعات کودک، دوچرخه طلایی و … را کسب کرده است.

«قصه‌های شب»، «سفرهای گالیور»، «ماجراهای وروجک و سگ مرموز»، «مثل هیچکس»، «امیل و سه پسر دوقلو»، «۱۵۰ نکته برای خواب راحت» ازجمله آثار سپیده خلیلی هستند. کتاب «قصه‌های مهربانی» و مجموعه ۵جلدی «داستان‌های نوید و ندا» هم از خلیلی توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده‌اند.

کتاب «خوشبختی‌های خانواده‌ خوشبخت» ماجراهای فرزندان یک‌خانواده است که هربار با یک مساله مواجه می‌شوند و شیوه برخورد با آن‌مشکل و حل آن را به‌طور ضمنی آموزش می‌بینند. در انتهای هر قصه پرسش‌هایی مطرح می‌شود که ذهن مخاطبان را فعال می‌کند و از طریق قراردادن مخاطب به جای شخصیت داستان کودکان را به تفکر و تامل وا می‌دارد و همچنین صفحه‌ایی برای درج پاسخ توسط کودک پیش‌بینی شده است.

هدف این‌کتاب، آموزش مهارت‌های زندگی است و در قالب مجموعه کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی ب و ج منتشر شده است. در این کتاب کودکان با مسائلی چون دوست‌یابی، اهمیت کار گروهی و … آشنا می‌شوند. تصویرگری این‌کتاب هم توسط سمیه صالح شوشتری انجام شده است.

این‌کتاب با ۴۰ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار