موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
241559
۰۱ آذر ۱۴۰۰

77 کودک فلسطینی در سال جاری میلادی به شهادت رسیدند

جنبش جهانی دفاع از کودکان، شاخه فلسطین، به مناسبت روز جهانی کودک آماری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی ارائه کرد.

به گزارش کودک پرس ،جنبش جهانی دفاع از کودکان؛ شاخه فلسطین به مناسبت روز جهانی کودک (۲۰ نوامبر) اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱، ۷۷ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده که ۶۱ نفر آنها از اهالی نوار غزه و ۱۶ نفر آنها از اهالی کرانه باختری و قدس بوده‌اند.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، این نهاد حقوقی گزارش کرد، رژیم صهیونیستی همچنین سالانه مابین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک فلسطینی را محاکمه نظامی می‌کند و از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۲۲۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

جنبش جهانی دفاع از کودکان افزود، کودک فلسطینی به‌رغم آنکه بر اساس قوانین و عرف بین‌الملل از گروه‌های مورد حمایت محسوب می‌شود به هدفی اصلی برای اقدامات روزانه رژیم صهیونیستی از قبیل کشتار، بازداشت، شکنجه و یورش به منازل و مراکز آموزشی تبدیل شده است.

در ادامه این گزارش آمده، از اکتبر ۲۰۱۵ تا اکتبر ۲۰۲۱ بازداشت اداری یا بدون محاکمه ۴۱ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ثبت شده و چهار کودک هنوز در بازداشت هستند.

باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱، ۱۱۴۹ کودک فلسطینی را بازداشت کرده و ۱۶۰ نفر آنها هنوز در بازداشت هستند

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار