241552
۰۱ آذر ۱۴۰۰

شروط حضور دانش‌آموزان در مدارس از امروز اعلام شد

سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس ضمن اعلام شروط آموزش حضوری از آغاز آموزش ۹ میلیون دانش‌آموز از امروز یکم آذرماه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا کمرئی در بخش خبری رادیویی با اشاره به بازگشایی مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و ابتدایی از امروز دوشنبه یکم آذرماه اظهار کرد: در سومین دوره از بازگشایی‌ها، بالغ بر ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز راهی مدرسه برای آغاز فعالیت‌های حضوری می‌شوند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم در این دوره از آموزش حضوری، کیفیت به مدارس برگردد افزود: با توجه به اینکه همچنان در دوره کرونا قرار داریم، اولین اصل و مهم‌ترین موضوع فاصله گذاری اجتماعی برای دانش‌آموزان است.

کمرئی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری، کلاس‌ها را به گروه‌های چند نفره تقسیم‌بندی می‌کنیم عنوان کرد: با توجه به وضعیت و تراکم کلاس‌ها، گروه‌های ۱۴-۱۵ نفره تشکیل می‌شود بنابراین برخی از دانش‌آموزان، ۲ روز، برخی ۳ روز و برخی ۵ روز هفته در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس گفت: دانش‌آموزانی که روز حضور آن‌ها محدود به چند روز شده است باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند تا نوبت به گروه‌های بعدی برسد.

وی در پایان درباره مدارسی که هنوز اطلاع‌رسانی برای بازگشایی نداشته‌اند نیز گفت: اگر تاکنون اطلاعی به دانش‌آموزان داده نشده است نگران نباشند تا اطلاع رسانی به آن‌ها صورت بگیرد و این کار تدریجی پیش می‌رود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار