241518
۲۹ آبان ۱۴۰۰

همدان | ضرر کرونا به اسباب بازی کودکان

شرایط کرونا ۲۰ درصد اسباب بازی فروشی‌های شهرستان همدان را به تعطیلی و ابطال پروانه کسب کشانده است.

به گزارش کودک پرس ،رئیس اتحادیه خرازی فروشان استان همدان با اشاره به تعداد ۴۷ واحد اسباب بازی فروشی کودکان در سطح شهرستان همدان، گفت: پیش از کرونا تعداد ۵۷ اسباب فروشی در سطح شهرستان دارای فعالیت بودند که به دلیل شرایط کرونا و کسادی بازار در دوسال گذشته تعداد ۱۰ واحد از اسباب بازی فروشی‌های شهرستان اقدام به تعطیلی و ابطال پروانه کسب خود کرده‌اند.

امیر گلبخش با بیان اینکه شرایط کرونا ۲۰ درصد اسباب بازی فروشی‌های سطح شهرستان همدان را به تعطیلی و ابطال پروانه کسب کشاند، افزود: اسباب بازی فروشی‌های این شهرستان از شرایط کرونا ۷۰ درصد دچار آسیب شدند.
وی تأکید کرد: در دو سال گذشته به علت شیوع کرونا و کاهش میهمانی‌ها و کادو و جشن و کمتر بیرون آمدن کودکان میزان فروش واحد‌های اسباب بازی فروشی نیز کاهش یافته، ضمن اینکه کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت نیز در کسادی بازار اسباب بازی فروشان بی‌تاثیر نیست.
  • گلبخش با اشاره به افزایش بیش از صد درصدی قیمت اسباب بازی در سه سال گذشته، تأکید کرد: در حال حاضر بیشتر خرید مردم در زمینه اقلام خوراکی بوده و خرید اسباب بازی به علت کاهش قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته که این امر اسباب بازی فروشی‌ها را نیز کساد کرده است.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار