موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
241464
۲۴ آبان ۱۴۰۰

یک میلیون کودک 12 تا 15 انگلیسی واکسینه شدند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بیش از یک میلیون نفر از نوجوانان بین ۱۲ تا ۱۵ سال در انگلستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ،پیش از این متخصصان معتقد بودند که کودکان و نوجوانان درگیر بیماری کووید -۱۹ نمی‌شوند یا نوع بدون علامت یا خفیف آن را تجربه می‌کنند، اما با گذشت زمان و انجام مطالعات لازم در این زمینه مشخص شد که کودکان و نوجوانان نیز ممکن است نوع شدید بیماری کووید -۱۹ را تجربه کنند، در بیمارستان بستری شوند و حتی جان خود را بر اثر این بیماری از دست بدهند.

بنابراین شرکت‌های مختلف تولید کننده واکسن میزان تأثیرگذاری واکسن‌های کرونا بر کودکان و نوجوانان را مورد ارزیابی قرار دادند و بعضی از آن‌ها مجوز استفاده اضطراری را دریافت کردند. واکسیناسیون افراد بین ۱۲ تا ۱۵ سال در انگلستان از ۲۰ سپتامبر آغاز شده است و در بیش از ۳۵۰۰ مدرسه نیز فرآیند واکسیناسیون انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد که بیشتر افراد تنها یک دز واکسن فایزر را دریافت می‌کنند، اما برخی از افراد که بیشتر از دیگران در معرض ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ قرار دارند باید دو دز از این واکسن را تزریق کنند. تا کنون یک میلیون نفر از نوجوانان بین ۱۲ تا ۱۵ ساله واکسیناسیون شده‌اند و ایمنی لازم در برابر ویروس کرونا را کسب کرده‌اند. والدین باید فرزندان خود را تشویق کنند واکسن کرونا را دریافت کنند تا میزان شیوع بیماری کووید -۱۹ کاهش پیدا کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار