241460
۲۴ آبان ۱۴۰۰

برگزاری برنامه های هفته کتابِ کانون پرورش فکری بصورت مجازی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی از جمله رونمایی، معرفی و بررسی کتاب و اهدای «جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷، نشست‌های تخصصی را در پورتال اینترنتی خود به نشانی https://live.kpf.ir/ch/neshst با موضوع «گپ‌وگفت صمیمانه با نامزد‌های جایزه جهانی آسترید لیندگرن ۲۰۲۱» و با حضور هوشنگ مرادی‌کرمانی، فریدون عموزاده‌خلیلی، حمیدرضا شاه‌آبادی و جمشید خانیان برگزار می‌کند.

اهدای «جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» نیز روز سه‌شنبه ۲۵ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مهدی علی اکبرزاده (مدیرعامل کانون)، مصطفی رحماندوست (دبیر این رویداد)، برگزیدگان و جمعی از نویسندگان و شاعران در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و دوستداران می‌توانند این مراسم را از طریق نشانی «https://live.kpf.ir/ch/ketab» مشاهده کنند.

گفتنی است مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارشنبه ۲۶ آبان ماه با تعدادی از نویسندگان، شاعران و ناشران کودک و نوجوان به صورت برخط گفت‌وگو می‌کند.

همچینین نقد رمان «لبخندی برای سوفیا» از سلسله برنامه‌های «دو پنجره» با حضور نویسنده کتاب محمد مرزوقی و سولماز خواجه‌وند (منتقد) شنبه ۲۹ آبان ماه به صورت آنلاین در نشانی https://live.kpf.ir/ch/neshast انجام می‌شود.

نقد و بررسی کتاب مجموعه شعر «چرا تو سنگی؟» سروده بیوک ملکی و تصویرگری علی خدایی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که یکشنبه ۳۰ آبان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان این برنامه می‌توانند برای مشاهده این برنامه که از سلسله نشست‌های «دو پنجره» است به نشانی https://live.kpf.ir/ch/neshast مراجعه کنند.

بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار