موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
241454
۲۴ آبان ۱۴۰۰

خراسان رضوی | طرح «یک کتاب یک دوستی» اجرا می شود

معاون فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی برنامه‌های این مجموعه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ،محبوبه بزم‌آرا گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های گوناگون باهدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون خراسان رضوی برنامه‌های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده است، گفت: طرح اهدای کتاب  در مدارس، مناطق محروم شهر مشهد و سایر شهرستان های استان، باعنوان «یک کتاب یک دوستی»، نشست‌های مجازی «دنیای من، دنیای کتاب» ویژه کودکان، نوجوانان و مربیان کانون همزمان با هفته کتاب دراستان برگزار خواهد شد.

بزم‌آرا، همچنین از اجرای برنامه‌های کشوری «دو پنجره» با حضور محمدرضا مرزوقی و بیوک ملکی و گپ و گفت با حضور چهار نامزد ایرانی جایزه «آسترید لیندگرن» خبر داد و گفت: برگزاری نشست مجازی کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان نابینا، ویژه برنامه «دوستی با کتاب» در کانون اصلاح و تربیت از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌ رضوی، برگزاری نشست اعضای کتابخوان مراکز کانون با ناشرین و کتابفروشی‌ها، نشست مشترک با انجمن سینماگران جوان، اجرای ویژه برنامه «نامه مهر»، معرفی بخش مکاتبه‌ای آفرینش های ادبی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی افزود: همزمان با این ایام در جلسه شورای فرهنگی استان، کتاب‌هایی مختلف در زمینه شعر، داستان و زبان و ادبیات فارسی معرفی و از مربیان فعال در حوزه کتابخوانی تقدیر خواهد شد.

بزم‌آرا در پایان یادآور شد: ویژه برنامه‌های هفته کتاب از بیست و دوم آبان تا یکم آذر، علاوه بر ستاد به همت مربیان کانون در مراکز مشهد و سایر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد و همچنین دوره‌های آموزشی ویژه مسئولین و مربیان مراکز استان در این هفته برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار