24137
۲۸ شهریور ۱۳۹۶

وضعیت مطلوب اصلاح وتربیت مددجویان درکانون اصلاح وتربیت چهارمحال وبختیاری

دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری: وضعیت بسیار مطلوبی برای اصلاح و تربیت مددجویان در کانون اصلاح و تربیت استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

به گزارش کودک پرس ،دکتر مظفر الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری به همراه شهری مسول امور استانهای مرجع ملی کنوانسیون در معیت سید عبدالرحمن توفیقیان مدیرکل زندانهای استان از کانون اصلاح و تربیت استان بازدید نمود.

زندانهای چهارمحال و بختیاری؛ الوندی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در معیت توفیقیان مدیرکل زندانهای استان، از محل اقامت و نگهداری مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان بازدید و وضعیت مددجویان را مطلوب ارزیابی کرد.

دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری در این بازدید با بیان اینکه توجه به رفع آسیب‌های اجتماعی مددجویان کانون ها یکی از مهمترین اولویت‌ها بوده که همواره مورد توجه سازمان زندانها قرار گرفته، از اقدامات و فعالیتهای مطلوب مدیرکل زندانهای استان و مجموعه پرسنل کانون اصلاح و تربیت چهارمحال و بختیاری به دلیل ارائه خدمات اصلاحی مناسب برای مددجویان قدردانی کرد.

وی افزود: فضای زیبای کانون اصلاح و تربیت چهارمحال و بختیاری و برنامه های اجراء شده بیشترین نقش را در اصلاح و تربیت مددجویان می تواند ایفا کند.

الوندی تصریح کرد: سختی کار در زندانها و کانون اصلاح و تربیت بر کسی پوشیده نیست و افزود:اگر بخواهیم حقوق کودکان را رعایت کنیم باید اینگونه بپنداریم که کودکانی که در کانون هستند فرزندان ما هستند و وظیفه داریم سطح نشاط و شادابی را در این مراکز بالا ببریم و به کار در کانون بعنوان یک فرصت نگاه کنیم و با تدبیر باعث کاهش جرم در جامعه شویم.

در این دیدار سید عبدالرحمن توفیقیان مدیر کل زندانهای چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به هیئت بازدید کننده به ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در حوزه های فرهنگی و تربیتی ،آموزش و …پرداخت و افزود: مدیریت و کارکنان پرسنل کانون اصلاح و تربیت استان تمام اهتمام خود را بکارگرفته اند که برنامه های سازمانی بصورت کامل اجراء و شاهد کاهش بازگشت مجدد مددجویان باشیم.

گفتنی است در این بازدید معاون سلامت، اصلاح و تربیت، مسئول روابط عمومی اداره کل زندانهای استان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرکرد، رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و رئیس کانون اصلاح و تربیت نیز حضور داشتند.

 

 

منبع:سازمان زندانهاواقدامات تامینی وتربیتی کشور

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار