موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
241346
۱۹ آبان ۱۴۰۰

سازمان تعلیم و تربیت کودکان بدنبال تصدی کامل خدمات آموزشی نیست

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد: ۷ هزار مهدکودک در روستاها وجود دارد که توسعه آنان در اولویت است.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا حاجیان زاده درخصوص اولویت برنامه‌ریزی در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: اکنون در روستاها ۷۰۰۰ مهدکودک داریم که توسعه آنان در دستور کار سازمان قرار دارد.

حاجیان زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای تربیت نیروی انسانی مهدهای کودک روستایی، افزود: حمایت‌های مالی و اعطای یارانه از سوی دولت، همچنین تربیت نیروهای انسانی برای آموزش در مهدهای کودک روستایی را در برنامه ریزی‌های خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: فرایندهای تربیتی باید با ارائه محتواها، مطابقت داشته باشد و در این زمینه نیز برنامه ریزی شده و اقداماتی در دست انجام است.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصریح کرد: این سازمان به هیچ وجه بنا ندارد تصدی ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به کودکان را به صورت یکجا به عهده بگیرد، زیرا مأموریت آن، سیاست‌گذاری، استانداردسازی، کمک به تولید محتوای متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی و در نهایت ایجاد یک نظام هدفمند است.

وی گفت: اکنون محتوای فرهنگی و آموزشی برای کودکان در بسترهایی نظیر انواع اسباب بازی، کتاب‌های کودک، پویانمایی‌ها، اپلیکشن‌ها و بازی‌های رایانه‌ای ارائه می‌شود که می‌توان از آنها بهره لازم را برد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجیان زاده عنوان کرد: در حال حاضر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، حدود ۵۰ هزار مهدکودک و پیش دبستانی را در سراسر کشور تحت پوشش قرار خواهد داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار