موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
241330
۱۷ آبان ۱۴۰۰

10 ‌عنوان کتاب کودک ترجمه شده به زبان چینی رونمایی شد

طی مراسمی و با حضور مقامات فرهنگی،ناشران و پدید‌آورندگان ده عنوان کتاب ترجمه‌شده کودک که با حمایت طرح گرنت ایران به زبان چینی منتشر شده‌اند، رونمایی خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ،علی فریدون، مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره برنامه‌ریزی این دفتر به مناسبت هفته کتاب گفت: چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه، در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزبان جوزی هاو، رایزن فرهنگی سفارت چین در ایران، یاسر احمدوند معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و علی فریدونی مدیرطرح گرنت ایران خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این مراسم نسخه چینی کتاب‌های «ماه‌من، ماه‌ما»، «پرنده، پسرک، قطار»، «من می‌ترسم» ، «ماه و روباه»، «سارای مهربان» از انتشارات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان «چی بپوشم»، «کلاغ سیاه به سفر می‌رود»، «جناب قورباغه» از نشر طوطی، «صددانه یاقوت» از نشر پیدایش و «شغالی در خم رنگ افتاد» از نشر نظر رونمایی خواهند شد.

فریدون گفت: در این نشست همچنین، ناشران و پدید‌آورندگان به طرح دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف کتاب کودک خواهند پرداخت. این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت آنلاین در صفحه رسمی گرنت در اینستاگرام به نشانی Iranbookgrant قابل دسترس خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار