موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/پزشکی و سلامت
241327
۱۷ آبان ۱۴۰۰

بندرعباس | آغاز ساخت بیمارستان تخصصی کودکان

شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود ساخت بیمارستان ۹۰ تختخوابی تخصصی کودکان در شهر بندرعباس را آغاز کرد.

به گزارش کودک پرس ،بر اساس نیاز سنجی و هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و به منظور بهبود فضای درمانی و ایجاد بخش های تخصصی، ساختمان جدید بیمارستان کودکان با ظرفیت ۹۰ تخت از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس به منظور توسعه زیرساخت های درمانی ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این خصوص گفت: این بیمارستان در زمینی به وسعت ۹ هزار متر مربع و در ۵ طبقه با اعتبار اولیه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس ساخته می شود.

هاشم نامور افزود: با توجه به اینکه ساختمان و امکانات بیمارستان فعلی جوابگوی نیاز مردم استان نیست و نیاز به طرح تکمیلی در این بیمارستان و اضافه شدن بخش های تخصصی از قبیل بخش مداوای کودکان سرطانی وجود داشت و به همین منظور احداث ساختمان تکمیلی بیمارستان کودکان با مصوبه هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس و در راستای ایفای مسئولیت ها و مشارکت های اجتماعی این شرکت در دستور کار قرار گرفت.

وی مدت زمان اجرای طرح را ۲۴ ماه اعلام کرد و بیان داشت: اقدامات اجرایی این پروژه از شهریور ماه امسال آغاز شده است و هم اکنون فونداسیون، ستون ها و دیوارهای برشی طبقه همکف اجرا شده و قالب بندی و آرماتوربندی سقف طبقه همکف نیز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اظهار کرد: رسالت و مسئولیت اصلی این شرکت تولید و تحویل فرآورده های نفتی با کیفیت و تامین انرژی مورد نیاز بخشی از کشور است، لیکن با درک موضوع مهم مسئولیت های اجتماعی و به منظور حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می نماید همکاری و مشارکت با قشرهای مختلف جامعه را از وظائف اجتماعی خود می داند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار