موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
241270
۱۶ آبان ۱۴۰۰

بررسی پیامد بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی در کودکان و نوجوانان

هشتگ گفتگو شانزدهم آبان با حضور کارشناسان به بررسی موضوع پیامد بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی در کودکان و نوجوانان می پردازد.

به گزارش کودک پرس ،رادیو گفت‌وگو با هدف بررسی چالش ها و مخاطرات فضای مجازی برای خانواده ها و نسل جوان که ارتقاء سواد رسانه ای و پاسخ به سوالات مخاطبان در این حوزه را در پی خواهد داشت، برنامه ای را با عنوان هشتگ گفتگو روی آنتن می برد.

کارشناسان معتقدند که رسانه ها و به خصوص فضای مجازی در دنیای امروزی بر سبک زندگی زیادی دارند. در این راستا هشتگ گفتگو شانزدهم آبان با حضور کارشناسان به بررسی موضوع پیامد بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی در کودکان و نوجوانان می پردازد.

گفتنی است که این برنامه که یکشنبه ها ساعت 11:00 روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز تقدیم علاقمندان این حوزه می شود.

دکتر محمد صادق دهنادی(مدیر اداره مدیریت مصرف بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای)، محسن رزاقی(کارشناس ارشد جامعه شناسی، دبیر بخش بازی سامانه کدومو و‌ پژوهشگر بازی های رایانه ای) و دکتر حمید صدیق میرزایی(کارشناس ارشد فضای مجازی، مدرس دانشگاه، مشاور آموزش و پرورش و رئیس انجمن صیانت از کودکان آنلاین) از مهمانان امروز این برنامه هستند.

شبکه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتیradiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار