موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/فرهنگ و رسانه
241143
۰۹ آبان ۱۴۰۰

فراهم کردن امکان حذف تصاویر کودکان زیر 18 سال توسط گوگل

گوگل یک ویژگی ایمنی جدید راه اندازی کرده است که به افراد زیر 18 سال اجازه می دهد تصاویر خود را از نتایج جستجوی شرکت حذف کنند.

به گزارش کودک پرس ،این ویژگی در ابتدا در ماه آگوست اعلام شد (همراه با محدودیت های جدید برای هدف قرار دادن تبلیغات برای افراد خردسال)، اما اکنون به طور گسترده در دسترس است. متقاضیان باید نشانی‌های اینترنتی تصاویری را که می‌خواهند از نتایج جستجو حذف شوند، عبارات جستجویی که آن تصاویر را نشان می‌دهند، نام و سن خردسال، نام و رابطه فردی و اطلاعات شخصی – مثلا والدین کودک- را ارائه دهند.

این امکان برای افرادی است که در حال حاضر زیر 18 سال سن دارند. بنابراین، اگر 30 ساله هستید، نمی‌توانید برای حذف تصاویر خود در 15 سالگی درخواست دهید.

گوگل همچنین تاکید می کند که ضمن حذف یک تصویر از نتایج جستجوی خود، آن را از وب حذف نمی کند. علاوه بر گزینه‌های جدید حذف تصاویر خردسالان، گوگل در حال حاضر راه‌های دیگری را برای درخواست حذف انواع خاصی از محتوای مضر شامل تصاویری که فرد از انتشار آن ها رضایتی ندارد، ارائه می‌دهد. مانند: اطلاعات مالی یا پزشکی، و اطلاعات شخصی موجود در اینترنت که منجر به شناسایی فرد بشود از جمله آدرس خانه و شماره تلفن است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار