241072
۰۶ آبان ۱۴۰۰

در پایتخت تصادفی مربوط به کودکان کار نبوده است

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خوشبختانه تا کنون در تصادفات رخ داده در پایتخت، شاهد وقوع تصادفی مرتبط با کودکان کار نبوده‌ایم.

به گزارش کودک پرس ،سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون در تصادفات رخ داده در پایتخت، شاهد وقوع تصادفی مرتبط با کودکان کار نبوده‌ایم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در برخی از تصادفات شهر تهران و به ویژه در بزرگراهها گاهی اوقات شاهد تصادف وسایل نقلیه با کارتن خوابها بوده‌ایم.

سردار حمیدی اضافه کرد: حضور کارتن خوابها در زمان شب و در نقاطی که وضوح دید کم است باعث وقوع برخی از تصادفات می‌شود و در صورت اینکه محرز شود، گاهی خود این کارتن خوابها مقصر شناخته می‌شوند و مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: کلیه هزینه‌های درمانی مجروحان تصادفات از کودکان کار و کارتن خوابها گرفته تا عابران پیاده رایگان است و در وهله نخست با مداخله و حضور عوامل اورژانس افراد مجروح به بیمارستان اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: کلیه هزینه‌های مرتبط با درمان مجروحان تصادفات توسط بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در این خصوص هیچ فرقی بین فردی که کارتن خواب است با فردی متشخص وجود ندارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار