موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
240781
۲۶ مهر ۱۴۰۰

انتشار کتاب «بازی و هم‌بازی»

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از انتشار کتاب «بازی و هم‌بازی» با هدف استفاده بهینه از بازی و اسباب‌بازی در تربیت کودکان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،روح‌الله بابایی، رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: کتاب «بازی و هم‌بازی» از سوی این انتشارات و با هدف بهره‌گیری بهتر والدین و مربیان از بازی و اسباب‌بازی در مسیر تربیت کودکان منتشر شد.

وی افزود: سبک زندگی از جمله موضوعاتی است که در دهه ۹۰ توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفت و رهبر انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید کردند و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان محوری اساسی مطرح شد.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: به اعتقاد کارشناسان، مصرف کالا و محصولات فرهنگی در روزگار فعلی، تأثیر گسترده‌ای بر سبک زندگی انسان دارد و باید برای آن برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت.

بابایی ادامه داد: در این کتاب سعی شده تعدادی از بازی‌های فرهنگی که به‌طور معمول در جامعه رواج داشته و نیاز به تبیین بیشتری دارد، در محورهای معرفی بازی، ارزش‌های بازی و روش بازی بازگویی شود.

وی اضافه کرد: در این کتاب، ۱۶۷ نوع بازی و اسباب‌بازی معرفی شده و مشخصات کلی بازی‌ها، اهداف، آموزش‌ها و روش هر بازی نیز به‌تفکیک آمده است، تا والدین و مربیان ویژگی بازی‌ها را به‌درستی بشناسند.

یادآور می‌شود، چاپ نخست کتاب «بازی و هم‌بازی» تألیف حمید گلچی، مریم امینی و سمیه قطبی در ۳۲۰ صفحه، با شمارگان ۵۰۰ نسخه و به بهای ۶۵ هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار