موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
240739
۲۵ مهر ۱۴۰۰

هرمزگان | بازدید کاروان جزیره دوستدار کودک از ۱۱ روستا

مدیر طرح «قشم جزیره ای برای کودکان» گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، ۳۴ نفر از فعالان حوزه کودک جزیره قشم در قالب کاروان «جزیره دوستدار کودک» از ۱۱ روستا و سه شهر این جزیره بازدید کردند.

به گزارش کودک پرس ،سید مصیب دریانورد افزود: امروز روستاهای کووه‌ای، پی پشت، بنگالی، کاروان، کوشه، زیرانگ، برکه خلف، شیب دراز، سهیلی، سلخ، دوربنی و شهرهای درگهان، رمکان و طبل مورد بازدید قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هدف از این بازدید ارزیابی نتایج طرح‌ها و اقدامات صورت گرفته زیر پوشش طرح قشم جزیره‌ای برای کودکان بود که در چهار سال گذشته اجرا شده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان تصریح کرد: همچنین بررسی و ایجاد زمینه‌های لازم برای تبدیل جزیره قشم به «جزیره دوستدار کودک» جهت ارتقای کیفیت زندگی کودکان جزیره قشم از دیگر اهداف این بازدید بود.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید با حمایت شورای اسلامی شهر طبل و کتابخانه رسول اکرم (ص) روستای دوربنی به انجام رسید.

طرح «قشم جزیره‌ای برای کودکان» یک برنامه مدون در حوزه ارتقاء توانمندی های کودکان این جزیره است که از فرودین ماه سال ۱۳۹۶ اجرا شده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار