موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش/فرزند
240653
۲۲ مهر ۱۴۰۰

ایمنی، شرط موفقیت

کودکان هر آنچه را که با حرکت و سرعت در ارتباط است دوست دارند تنها باید امنیت آن ها در نظر گرفته شود.

به گزارش کودک پرس ،ورزش هایی که با کنترل تعادل در ارتباط هستند می توانند در افزایش تمرکز و دقت کودکان موثر باشند چرا که باعث ارتباط موثری بین دو نیمکره مغز می شود فقط به این دلیل که کودکان در این سنین هنوز کمی در برقراری تعادل برای کارهای حساس قوی نیستند و بهتر است والدین مراقبت های لازمه را در این زمینه داشته باشند چرا که کودکان در شروع قطعا خواهند افتاد اما همین افتادن و دوباره بلند شدن می تواند آموزنده باشد با تمام این موارد رعایت یکسری از نکات زیر الزامی است.

 

  • اسکیت سواری برای کودکان زیر 5 سال

اولین مورد این است که زمان شروع آموزش اسکیت برای کودکان حتما باید رعایت شود چرا که کودکان زیر پنج سال هنوز در برقراری تعادل خود مشکل دارند لذا خرید اسکیت برای این کودکان یعنی در معرض خطر قرار دادن آن ها.

 

کودکانی که اسکیت بازی می کنند بخصوص کسانی که تازه شروع به آموزش دیدن کرده اند باید حتما از کلاه محافظ، مچ بند و زانو بند استفاده کنند حتی استفاده از محافظ دهان و دندان نیز می تواند از شکست دندان های آنها جلوگیری کند.

 

توصیه می شود برای شروع آموزش اسکیت به کودکتان از محیط هایی استفاده کنید که امن باشند بدین مفهوم که زاویه ها و لبه های تیز اطراف آن بوسیله محافظ لبه های تیز پوشیده شده باشد تا در صورت برخورد با آن ها صدمه نبینند. حتما از اسکیت هایی استفاده کنید که اندازه پای کودک باشد این موضوع باعث برقراری بهتر تعادل در وی می شود.

 

از اسکیت سواری در محلی که برای دوچرخه سواری تعبیه شده است بپرهیزید. محلی برای اینکار مناسب است که خشک و مسطح بوده و به دور از تردد ماشین ها باشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار