240628
۲۲ مهر ۱۴۰۰

دیدار مدیرعامل با خانواده شهید علی لندی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خانواده شهید علی لندی نوجوان ایذه ای دیدار و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

به گزارش کودک پرس ،مهدی علی‌اکبرزاده در این دیدار یک تابلوی آیت‌الکرسی و همچنین خبرنامه کانون پرورش مزین به تصویر شهید علی لندی را به خانواده این شهید تقدیم کرد که انتشار دور جدید آن هم‌زمان با هفته ملی کودک آغاز شد.
ویژه‌نامه هفته ملی کودک امسال با عنوان شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای منتشر شده است.
 داستان شهادت علی لندی کتاب می شود
مدیرعامل کانون در این دیدار گفت: تصمیم داریم کتاب داستان ماجرای شهادت علی لندی را به چند زبان منتشر کنیم.
مهدی علی‌اکبرزاده با بیان این‌که تمام برنامه‌های هفته ملی کودک امسال طی روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به نام شهید علی لندی نام‌گذاری شده افزود: رشادتی که علی لندی رقم زد برای همه نوجوانان کشور یک الگو و نمونه است.
وی گفت: رشادت علی لندی نشان داد همه کودکان و نوجوانان ما در ایران در وجودشان چنین جرات و رشادتی به‌صورت نهفته وجود دارد و فقط کافی است که فرصتی باشد تا آن را بروز دهند.
علی‌اکبرزاده عنوان کرد: انعکاس این اتفاق در ایران و جهان یک پیام دوباره از بروز رشادت‌های کودکان و نوجوانان برای همه دنیا بود.
وی افزود: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تلاش‌های انجام شده تصمیم داریم کتاب داستان ماجرای شهادت علی لندی را به چند زبان منتشر کنیم تا نشان دهیم کودکان ایرانی چنین توانایی‌هایی دارند.
مدیرعامل کانون تصریح کرد: از دست‌دادن فرزند بسیار سخت و دشوار است اما خداوند با شهادت علی لندی با سربلندی و سرافزاری آفریده خود را از ما گرفته است.
علی‌اکبرزاده عنوان کرد: همه کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودکان پیامی به کودکان دنیا منتشر کردند و در این پیام رشادت‌های نوجوانان ایرانی به کودکان جهان را یادآوری کردند.
وی در پایان با توجه به درخواست فرماندار ایذه برای راه‌اندازی یک مرکز جدید کانون در این شهر، دستور فعال‌کردن یک مرکز سیار روستایی کانون در شهرستان ایذه را صادر و تاکید کرد برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث دومین مرکز ثابت کانون در ایذه هم انجام خواهد شد.
سردیس شهید علی لندی در دست ساخت است
مدیرکل کانون استان خوزستان گفت: سردیس شهید دردست ساخت است و تلاش خواهیم کرد یک سردیس زیبا و با کیفیت ساخته شود.
وحید کیانی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فداکاری و جرات‌مندی شهید لندی در حافطه تاریخی مردم به‌خوبی نقش ببندد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای بزرگ‌داشت شهید علی لندی در دستور کار است، گفت: یک کتاب شعر از شاعران ایرانی و خارجی درباره شهید جمع‌آوری شده، که در حال صفحه‌آرایی است.
حسن نبوتی فرماندار ایذه نیز در این دیدار با بیان نیاز این شهر به احداث یک مرکز جدید کانون گفت: کانون مکان بهره‌مندی کودکان از خدمات فرهنگی هنری است و با توجه به دارابودن بیش از ۲۰۰هزار نفر جمعیت شهری و روستایی در ایذه، وجود تنها یک مرکز کانون با نیازهای مردم این شهر تناسبی ندارد.
در این زمینه علی ره‌انجام شهردار ایذه نیز قول واگذاری زمین برای احداث مرکز جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در این شهر داد.


نام‌گذاری مرکز کانون ایذه به نام شهید لندی
مدیرعامل کانون در ادامه در مرکز فرهنگی هنری کانون ایذه حاضر شد  و با رونمایی از تابلوی جدید این مرکز، آن را به نام شهید علی لندی نام‌گذاری کرد.
دراین مرکز همچنین نمایشگاهی با ۷۰ اثر از هنرمندان ایذه به نمایش درآمده است که یکی از این آثار تصویری سیاه قلم از چهره شهید علی لندی نوجوان ایذه‌ای است.
در این برنامه جمعی از کودکان کانون پرورش فکری ایذه با شاهنامه خوانی از مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل‌ کانون استقبال کردند.
در پایان سفر مدیرعامل کانون به ایذه که صبح روز ۲۲ مهر ۱۴۰۰ انجام شد، او و هیات همراه بر سر مزار شهید حاضر شدند و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
در این دیدار که صبح روز ۲۲ مهر انجام شد، فرماندار ایذه و جمعی دیگر از مسولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار