موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
240613
۲۱ مهر ۱۴۰۰

همدان | برگزاری اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان

رئیس اداره هنری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری آیین اختتامیه سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،معصومه حدادی، رئیس اداره هنری و امور سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اظهار کرد: آیین اختتامیه سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۰ مهرماه در همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جشنواره ۱۰ فیلم از بخش مسابقه در سانس‌های ۱۵ و ۱۷ در سینما فلسطین همدان اکران شد و این فرصت برای کودکان همدانی فراهم شد تا فیلم‌ها را مشاهده کنند.

حدادی با بیان اینکه از میان این ۱۰ فیلم یک فیلم از سوی داوران همدانی انتخاب شده است، افزود: ۲۷ داور همدانی این فیلم‌ها را ارزیابی کرده و نظرات خود را در پورتال اداره‌کل ثبت کرده‌اند و یکی از فیلم‌های اکران شده را به‌عنوان فیلم برتر انتخاب کرده‌اند که هنوز نتایج اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته آخرین فیلم از ساعت ۵:۳۰ تا ۶ عصر در سینما فلسطین اکران شد، همچنین در آیین اختتامیه این جشنواره نیز از داوران کودک و نوجوان تجلیل شد.

یادآور می‌شود، سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهرماه در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل برگزار و هم‌زمان با روز کودک آغاز به کار کرد، فیلم‌های بخش مسابقه ایران نیز در سینما فلسطین همدان نمایش داده شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار