240545
۲۰ مهر ۱۴۰۰

توجه به سینمای کودک نسبت به قبل کمتر شده است

کارگردان فیلم سینمایی “میان صخره‌ها” حاضر در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: توجه به سینمای کودک نسبت به گذشته کمتر شده است و از این گونه سینما حمایتی نمی شود.

به گزارش کودک پرس ،مختار عبدالهی کارگردان  فیلم “میان صخره‌ها”  روز سه شنبه در خصوص  مشکلات تولید فیلم در حوزه کودک، اظهار داشت: توجه  و حمایت نکردن سینمای کودک، مشوقی برای  سرمایه گذاری در این حوزه ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه  این فیلم در استان چهارمحال و بختیاری ساخته شد وایده ابتدایی آن یک مستند بود افزود: به دلیل اهمیت مخاطب کودکان، این فیلم را با چند شخصیت دنبال کردیم.

عبدالهی در ادامه در باره این فیلم افزود: در این فیلم شخصیت دختر و پسر بچه در آغاز، تندخو است که در ادامه بزرگ می شود و بدلیل ناآشنایی تماشاگران کودک و نوجوان با شرایط عشایر، این محصول برای این قشر جذاب و دیدنی و آموزه هایی خوبی دارد.

وی  مخاطب فیلم خود را ۲ گروه کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود: در این فیلم  هم‌زیستی دو شخصیت فیلم با طبیعت و سخت‌کوشی از جمله مهمترین آموزش‌هایی است که به مخاطبان کودک داده می شود.

فیلم سینمایی بلند “میان صخره‌ها” به کارگردانی مختار عبدالهی و تهیه کنندگی محمد احمدی در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور عوامل این فیلم اکران شد

“میان صخره‌ها” فیلمی قصه‌گو برای مخاطب کودک و نوجوان و درباره خواهر و برادری است که حین بردن گوسفندان به چراگاه، در صخره‌ها گیر می‌کنند و با اتفاقات جالبی رو به رو می شوند.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما، سرزمین خیال» عصر جمعه ۱۶ مهر  در شهر تاریخی اصفهان کار خود را آغاز کرد و به صورت مجازی وحضوری تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار