240510
۱۹ مهر ۱۴۰۰

انتشار اثر جدید رفیع افتخار برای کودکان

رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از انتشار کتاب جدید خود با عنوان «شاه در قاب» برای کودکان ٩ تا ١١ ساله خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،افتخار درباره مضمون کتاب‌ تازه خود گفت: چند سال پیش یکی از دوستان دوران مدرسه‌ام خاطره‌ای از زمان کلاس پنجمش را برایم تعریف کرد که این خاطره به انتقام‌جویی وی از شاه در عالم کودکی برمی‌گشت و من رمان «شاه در قاب» را بر اساس همین خاطره نوشته‌ام.

این نویسنده توضیح داد: روایت داستان واقعی- فانتزی است و خاطره هسته اصلی داستان را تشکیل می‌دهد اما داستان از فضای تخیل نیز بهره‌مند است و بدیهی است که اثر سیر در حوزه داستان انقلاب دارد. ضمن اینکه اثر از زبان طنز هم سود می‌برد و در نگارش آن سعی کرده‌ام برای بچه‌ها سنگین نباشد به گونه‌ای که جا به‌ جای کتاب لبخند به لب آورد.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان افزود: این رمان کودک قرار بود توسط موزه انقلاب و دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ منتشر شود که به دلیل پاره‌ای مشکلات کار انتشار آن به درازا کشید و اکنون با تصویرگری ایمان نوری نجفی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتشارات موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس «شاه در قاب» را با قیمت ٢٠ هزار تومان و شمارگان ١٠٠٠ جلد به بازار نشر کتاب کودک عرضه کرده است.

«طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطیلات بامزه یخمک»، «ساپروفیت»، «شب‌نشینی با عموبسک»، «راز صورتی من»، «پنبه و پری و پستچی» و «کلاس اولی‌ها» از آثار پیشین رفیع افتخار به شمار می‌رود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار