240383
۱۲ مهر ۱۴۰۰

زمان احتمالی بازگشایی مدارس اعلام شد

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در مورد مدیریت هوشمند کرونا صحبت کرد. در این طرح به دنبال این هستیم که برخی از محدودیت‌ها را برای افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، برداریم و مردم راحت‌تر بتواند به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

به گزارش کودک پرس ،در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در مورد مدیریت هوشمند کرونا صحبت کرد. در این طرح به دنبال این هستیم که برخی از محدودیت‌ها را برای افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، برداریم و مردم راحت‌تر بتواند به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: امروز مردم برکت را بهتر می‌شناسند چون خیلی از مردم، مشتاق تزریق واکسن کووایران برکت هستند که این واکسن توسط نهادی انقلابی و جهادی و با تلاش مجاهدانه دانشمندان ایرانی، در مدتی کوتاه ساخته شده و یکی از واکسن‌های با کیفیت کشور و دنیاست. علاوه بر ساخت واکسن، بنیاد برکت سالهای زیادی است که در محرومیت‌زدایی فعال است و در حوزه دارویی نیز موفقیت‌های قابل توجهی داشته است.
دکتر عین اللهی خاطرنشان کرد: از دکتر مخبر که ۱۴ سال در ستاد اجرایی فعالیت انقلابی و جهادی داشته که منجر به دستاوردهای بی‌شماری از جمله تولید واکسن برکت، داروهای مختلف و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی شده است ، تقدیر می‌کنیم.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار