240363
۳۱ شهریور ۱۴۰۰

فارس | اجرا شدن پنجمین کمپین مداد نارنجی

تکاپو برای تامین لوازم التحریر، همه ساله و در آخرین روزهای تابستان و نزدیکی‌های مهر، وجود داشته است؛ هرچند در ۲ سال اخیر، کرونا رنگ از روی شادی آغاز سال تحصیلی پرانده اما شوق رفتن به مدرسه همچنان در کودکان وجود دارد.

به گزارش کودک پرس ،در این ایام که بوی مهر، مشام‌ها را پر کرده و سال تحصیلی جدید، نَقلی مهم در میان کلام مردم است، هستند کودکانی که به هر دلیل حس لذت بخش داشتن کیف و کفش و وسایل آموزشی و کمک آموزشی در آستانه سال جدید را کمتر تجربه کرده یا اصلا تجربه نمی‌کنند؛ هرچند، سایه شیوع همه گیری کرونا و غیرحضوری شدن آموزش‌ها، سال گذشته و امسال، حال و هوای مهر و تجربه ماندگار اولین ورود به مدرسه را از بسیاری گرفت. دختران و پسرانی که سال گذشته پا به کلاس درس گذاشتند و آنانی که امسال، کلاس اولی محسوب می‌شوند، به حتم خاطره متفاوتی از مدرسه در ذهن و دفتر خاطرات ذهنشان ثبت و ضبط کردند.

طی سال‌های اخیر، بنیاد دستان مهربان هم در کنار سایر نهادهای حمایتی دولتی و عمومی و خیریه‌های فعال قرار گرفت و با ایجاد کمپینی، هدف تامین نیازهای دانش‌آموزان کم بضاعت در زمینه تامین وسایل تحصییل و لوازم تحریر را با همراهی نیک اندیشان و نیکوکاران، دنبال کرد.

امسال پنجمین کمپین “مداد نارنجی”، از سوی بنیاد دستان مهربان، با این شعار که هر مداد یک آینده روشن است، راه اندازی و فعال شد و با همراهی و حمایت همدلانه نیکوکاران، امکان تامین و تهیه نیازهای اولیه دانش آموزان اعم از کیف، کفش، لباس و لوازم التحریر را فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، امسال کمپین مداد نارنجی زمینه تامین بالغ بر ۱۰ هزار پکیج تحصیلی شامل لوازم تحصیل، کیف، کوله، کفش، گوشی موبایل و تبلت برای دانش آموزان نیازمند، فراهم و این اقلام به اعضای گروه هدف که از پیش شناسایی شده بودند، تحویل و اهداء شد.

در این بین سهم شعبه شیراز بنیاد دستان مهربان، در تامین این اقلام به واسطه همراهی مطلوب و سخاوتمندانه نیکوکاران، قابل توجه بوده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار