240288
۲۹ شهریور ۱۴۰۰

بوشهر | برگزاری ویژه‌ برنامه مسابقات قرآنی”سخن‌دوست”

کانون بوشهر چهار دوره مسابقات قرآنی “سخن دوست” ویژه اعضا کودک و نوجوان کلیه‌ی مراکز فرهنگی و هنری این استان برگزار می کند.

به گزارش کودک پرس ،به مناسبت انتخاب شایسته بوشهر بعنوان پایتخت قرآنی اقدام به برگزاری چهاردوره مسابقات قرآنی “سخن دوست” ویژه اعضا کودک و نوجوان کلیه‌ی مراکز فرهنگی و هنری این استان نموده است.

لازم به ذکر است این مسابقات که با محتوای ترجمه خوانی، روخوانی قرآن، صوت و ترتیل، حفظ و هم چنین طرح سوالات ویژه در خصوص مفاهیم و چگونگی شأن نزول هرکدام از سوره های قرآنی برنامه ریزی گردید و بصورت هفتگی در فضای مجازی اسکای روم و نیز سایتkpf برگزار می‌گردد و برای هر دوره نیز تعداد ده نفر از اعضا کودک و نوجوان با ارائه سوالات متفاوت با توجه به آمادگی و گروه‌های سنی این عزیزان اجرا می‌شود که تا کنون دو دوره مسابقات قرآنی برگزار شده است و مقرر گردیده تا در پایان دوره چهارم و در جلسه اختتامیه این ویژه برنامه به تعداد سه نفر کودک و سه نفر نوجوان برگزیده اعلام خواهند شد که علاوه بر این برگزیدگان از کلیه‌ی شرکت کنندگان به همراه مربیانشان تقدیر می‌شوند.

شایان ذکر است که شروع این مسابقات قرآنی از نیمه شهریور ماه بوده و تا هفته ملی کودک نیز ادامه خواهد داشت.

این مسابقات قرآنی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی بخصوص در حوزه کودک و نوجوان به‌عنوان یکی از اهداف اصلی این ویژه برنامه در نظر داشته و از دیگر اهداف نیز می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود.

*ایجاد فضای انس و الفت کودکان و نوجوانان با قرآن ومفاهیم آن

*سرلوحه قراردادن آیات عظیم قرآنی در زندگی برای کودکان ونوجوانان به جهت خوب زندگی کردن

*تسلط بر کتاب آسمانی و دستورالعمل های زندگی بخش آن توسط کودکان و نوجوانان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار