موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
240238
۲۸ شهریور ۱۴۰۰

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک با کودکان و نوجوانان داوری می شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک را داوری می کنند.

به گزارش کودک پرس ،سید علی زمزم با بیان این که سینما پارک قاین میزبان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سال جاری است، ادامه داد: جشنواره در دو بخش فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آنلاین برگزار خواهد شد.

به گفته وی امسال گزینه داوری آنلاین همچون سال گذشته برای کودکان و نوجوان وجود دارد و آن دسته از علاقه‌مندان که می‌خواهند بصورت آنلاین فیلم‌ها را تماشا و داوری کنند باید از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند.

زمزم خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان شهرستان قاین می توانند فیلم ها را به صورت زنده مشاهده کنند و کودکان و نوجوانان سایر شهرستان های استان نیز از طریق فضای مجازی به تماشای فیلم های کوتاه و انیمیشن های جشنواره بنشینند.

وی با بیان این که در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی شود، اضافه کرد: فرصت ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سراسر کشور از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۴ شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره کل آمورزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان درخواست کرد تا دانش آموزان علاقه مند به سینما را به سمت ثبت نام برای داوری فیلم های جشنواره هدایت کنند و شاهد حضور فعال کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در این جشنواره باشیم.
شایان ذکر است سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار