240214
۲۷ شهریور ۱۴۰۰

واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال از فردا آغاز می شود

بهرام عین اللهی گفت: براساس مطالعات علمی و تصمیمات کمیته علمی وزارت بهداشت، قرار شد از فردا در تمام مراکز واکسیناسیون کشور دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن دریافت کنند. وی بیان کرد: بر اساس میزان واکسن‌های موجود در کشور کار واکسیناسیون دانش آموزان را آغاز خواهیم کرد و در مرحله بعدی هم کودکان ۷ تا ۱۲ سال واکسینه خواهند شد.

به گزارش کودک پرس ،وزیر بهداشت گفت: از فردا تمام دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله می‌توانند واکسن کرونای خود را دریافت کنند.

دکتر بهرام عین اللهی افزود: براساس مطالعات علمی و تصمیمات کمیته علمی وزارت بهداشت، قرار شد از فردا در تمام مراکز واکسیناسیون کشور دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن دریافت کنند.

وی بیان کرد: بر اساس میزان واکسن‌های موجود در کشور کار واکسیناسیون دانش آموزان را آغاز خواهیم کرد و در مرحله بعدی هم کودکان ۷ تا ۱۲ سال واکسینه خواهند شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه به تمام مراکز اعلام شده تا برای دانش آموزان حق تقدم قائل شوند بیان کرد: برای بازگشایی مدارس لازم است هر دو دز واکسن تزریق شود و توصیه می‌کنیم از فردا دانش آموزان به مراکز تزریق مراجعه کنند.

آقای دکتر بهرام عین اللهی گفت: واکسنی که مطالعه شده و به تایید رسیده در حال حاضر واکسن سیوفارم است که به این رده سنی تزریق می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار