موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
240093
۲۴ شهریور ۱۴۰۰

همدان| پویش “مهرواره آب” برگزار می شود

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب همدان از برگزاری مسابقه ساخت فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب “پویش مهرواره آب” ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،حمید عزیزی متواضع با اشاره به اینکه “پویش #مهرواره_آب ” با هدف ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب، به همت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، گفت: این پویش در شش بخش عکس،فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای،نقاشی، مقاله و پژوهش، داستان کوتاه و کلیپ‌های کوتاه آموزشی هم اکنون در حال برگزاری است.

وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بخش “فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای” این پویش، تصریح کرد: این بخش با موضوعات کودکان دوست‌دار آب، مادران حافظ آب، آب و صرفه‌جویی ، ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب شرب در شهرها و روستاها و توجه به موارد مرتبط به فاضلاب در قالب بازچرخوانی آب برگزار می‌شود.

عزیزی متواضع زمان ساخت هر اثر را حداکثر ۱۰۰ ثانیه اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی در بخش کودک و نوجوان در دو قسمت حرفه‌ای و موبایلی قابل ارائه خواهد بود که علاقه‌مندان در گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تنها تا پانزدهم مهر ماه است، یادآورشد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این پویش آثار خود را تا پیش از پایان زمان اعلام شده از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان به شماره تلفن ۰۹۱۸۵۹۰۴۴۲۴ و همراه با کلیدواژه #مهرواره _آب به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

وی  تصریح کرد: ازبرگزیدگان در مراسم اختتامیه که در نیمه اول آبان‌ماه برگزار می‌شود با اعطاء جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار