240083
۲۴ شهریور ۱۴۰۰

سلامت نوآموزان کشور برای حضور در پایه اول سنجش شد

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از سنجش یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوآموز برای حضور در پایه اول در کشور خبر داد و گفت: در آموزش حضوری مدارس اولویت نخست، پایه اول ابتدایی خواهد بود.

به گزارش کودک پرس ،رضوان حکیم زاده  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوآموز برای حضور در پایه اول  با رعایت تمام پروتکل‌ها سنجش شده‌اند .

وی با بیان‌ اینکه پایگاه‌های سنجش نیز فعالیت خود را از ابتدای تابستان امسال شروع کرده است بیان کرد: ۹۰ درصد سنجش شاخص‌های سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان کشور در این فرایند انجام شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد:  ثبت نام ۹۰ درصد کل دانش آموزان و ۹۶ درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در کشور تکمیل شده است.

حکیم‌زاده عنوان کرد:با توجه به اینکه برنامه شاد و مشارکت رسانه ملی اجازه داده نشد جریان آموزش تعطیل شود اما طولانی شدن مدت تعطیلی مدارس آسیب‌های جدی در پی دارد.

وی تاکید کرد: سلامت دانش آموزان اولویت آموزش و پرورش است بنابراین در بازگشایی احتمالی مدارس مجور ستاد ملی کرونا  مطرح خواهد بود.

وی تصریح کرد: سال تحصیلی جدید از ابتدای مهرماه آغاز می شود و رویکرد آموزش و پرورش در بازگشایی تفویض اختیار به مدیران مناطق بوده زیرا شرایط مناطق مختلف کشور متغیر است.

حکیم زاده با بیان اینکه بازگشایی مدارس و بحث جمعیت دانش آموزی در مدارس بسیار مهم است خاطرنشان کرد: شرایط هر مدرسه و کلاس درس نقش تعیین کننده خواهد داشت و در آموزش حضوری در مدارس، اولویت نخست پایه اول ابتدایی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار