موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
240057
۲۳ شهریور ۱۴۰۰

کسب ششمین جایزه جهانی برای اثر امیدبخش به کودکان سرطانی

امیرحسین نوری توانست جایزه دیگری در فستیوال بین المللی «Prague International Film Festival» (جشنواره بین المللی فیلم پراگ) برای قطعه «رویای سپید» با موضوع امیدبخشی به کودکان سرطانی به خود اختصاص دهد.

به گزارش کودک پرس ،امیر حسین نوری توانست جایزه دیگری برای قطعه «رویای سپید» به خود اختصاص دهد. این اثر در فستیوال بین المللی «Prague International Film Festival» (جشنواره بین المللی فیلم پراگ) برنده جایزه بهترین آهنگ سال دوهزار و بیست و یک شد. این فستیوال در جمهوری چک برگزار شده است.

قطعه «رویای سپید» برای امیدبخشی برای کودکان سرطانی ساخته شده و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است. انتشار این اثر در پلتفرم های موسیقایی بین المللی، بازخوردهای مثبتی داشت که در پی شرکت در جشنواره های مختلف خارج از کشور موفق به دریافت شش جایزه شده است.

آهنگسازی این اثر توسط امیرحسین نوری بر اساس ترانه ای از رضا تبریزی انجام شده است. آرنجمان نیز توسط بهرنگ قدرتی انجام و نوازندگانی نظیر میثم مروستی، پدرام فریوسفی و مسعود همایونی در این اثر هنرنمایی کرده اند. علی رحمانی مسترینگ این اثر را انجام داده است.

گروه کر کودک نامیرا به سرپرستی لیلا نجفی و به رهبری فرهاد هراتی و گروه کر بزرگسال مریم اسدی و پریا رباط در این اثر حضور دارند. شایگان حلاج مدیر بین المللی قطعه «رویای سپید» بوده و مهشاد مظفری، پوریا امین آبادی و پیام عامری به عنوان مدیران داخلی از دیگر عوامل اجرایی این اثر به شمار می روند که در موفقیت بین المللی اثر مذکور سهیم بوده اند.

قطعه «رویای سپید» تاکنون توانسته با شرکت در جشنواره های بین المللی مختلف عناوینی نظیر «بهترین آهنگ پاپ» در «فستیوال آکادمیا» در کالیفرنیا، «بهترین هنرمند خاورمیانه» در «مسابقات بین المللی موسیقی بین قاره ای جهان» در آمریکا، «بهترین هنرمند بین المللی» در «مسابقات آمریکن موزیک ترک» در آمریکا، «بهترین اثر موسیقیایی» در «فستیوال جهانی پل» در ونکوور و جایزه «بهترین آهنگ اوریجینال» در «فستیوال بین اللمللی لندن» را کسب کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار