موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239952
۱۸ شهریور ۱۴۰۰

گرسنگی در بین کودکان و اقلیت‌‎های نژادی آمریکا افزایش یافته است

دولت آمریکا روز چهارشنبه از افزایش گرسنگی در بین کودکان، سیاهپوستان و دورگه‌های لاتین تبار در سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داده است.

به گزارش کودک پرس ،دولت آمریکا اعلام کرد: گسترش ویروس کرونا موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شده و میلیون ها نفر را برای دستیابی به مواد غذایی مورد نیاز و کافی با چالش های زیادی روبرو کرده است. این بحران در بین کودکان، سیاهپوستان و دورگه های لاتین تبار شدیدتر بوده است.

به طور کلی ناامنی غذایی در آمریکا در سال 2020 میلادی به 10.5 درصد رسیده که نسبت به 2019 میلادی تغییر نداشته و پایین ترین رقم از رکود بزرگ اقتصادی به شمار می رود.

دولت آمریکا برای مقابله با تبعات منفی بحران شیوع ویروس کرونا میلیاردها دلار برای تامین مواد غذایی اقشار نیازمند و آسیب پذیر هزینه کرده است.

آمارهای جدید نشان می دهد بیش از 20 درصد آمریکایی ها در سال 2020 میلادی مجبور به دریافت کمک ها و اعانه های غذایی دولت شده‌اند.

دولت آمریکا اذعان کرده است که گرسنگی در بین سیاهپوستان و دورگه های لاتین تبار به شدت افزایش داشته است. بیش از 25 درصد خانوارهای سیاهپوست در سال 2020 میلادی با ناامنی غذایی روبرو شده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار