239925
۱۸ شهریور ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: بازگشایی مدارس تا آبان‌ماه منتفی است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: باتوجه‌به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات و وضعیتِ کنونی در کشور، بازگشایی مدارس به‌طورکلی منتفی است.

به گزارش کودک پرس ،رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره وضعیت نظام آموزشی کشور در مهرماه به برنامه “رویداد” گفت: وزرای علوم و آموزش‌وپرورش اعلام کردند واکسیناسیون عمومی در این دو نهاد صورت می‌گیرد؛ حتی رانندگان سرویس و قرار بود تا شروع مدارس دانش‌آموزان هم واکسینه شوند.

وی با اعلام اینکه دنیا هنوز نتوانسته است برای کودکان زیر سن نوجوانی واکسنی تولید کند، خاطرنشان ساخت: حفظ سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است و ستاد کرونای کشور با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته و گزارش وزیر بهداشت، حضوری شدن کلاس‌ها را مطرح نکرد.

حاجی‌پور افزود: فقط مناطقی که ممکن است ۵ دانش‌آموز باشند و وضعیت سفید یا آبی باشد، کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از دانش‌آموزان به تجهیزات مناسب دسترسی ندارند و شبکه اینترنتی هم معضل دیگر است و در این نقاط به‌صورت ترکیبی تحصیل دانش‌آموزان پیگیری می‌شود.

حاجی‌پور در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو یادآور شد: کرونا ناشناخته است و تصمیم‌گیری درباره آینده مدارس قابل‌پیش‌بینی نیست.

سلامت دانش‌آموزان و کارکنان مدارس برای ما از هر چیز مهم‌تر است.

حاجی‌پور این را گفت و ادامه داد: دانشگاه‌ها نیز باید منتظر بمانند تا وضعیت واکسیناسیون مشخص شود و ستاد کرونای کشور باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

وی گفت: قرار است واکسیناسیون دانشجویان تا قبل از شروع سال تحصیلی به اتمام برسد.

حاجی‌پور خاطرنشان ساخت: وزیر بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرد که واکسیناسیون به اتمام برسد ولی بازهم ستاد کرونای کشور باید تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ کلاسی حضوری برگزار نخواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار