موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239906
۱۷ شهریور ۱۴۰۰

یونیسف برای بازگرداندن کودکان افغان به خانواده هایشان تلاش می کند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد، یونیسف، اعلام کرد در تلاش است صد‌ها کودک افغانی را که از خانواده هایشان جدا شده اند، دوباره به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.

به گزارش کودک پرس ،خبرگزاری رویترز گزارش داد، صندوق کودکان سازمان ملل متحد، یونیسف، روز سه شنبه اعلام کرد این صندوق در تلاش است صد‌ها کودک افغانی را که از خانواده هایشان جدا و در جریان خروج شتابزده نیرو‌های آمریکا از افغانستان به کشور‌های مختلف منتقل شده اند، دوباره به خانواده هایشان ملحق شوند.

“جیمز الدر” سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد در یک نشست مطبوعاتی سازمان ملل در ژنو گفت صد‌ها کودک در هرج و مرج و اوضاع آشفته فرودگاه کابل از خانواده هایشان جدا شدند و یونیسف تلاش می‌کند آن‌ها را به خانواده هایشان باز گرداند. وی افزود: “این کودکان به کشور‌های مختلفی منتقل شدند و ما در حال همکاری با دولت‌هایی هستیم که این کودکان، بدون حمایت خانواده هایشان، وارد آن‌ها شدند.
سخنگوی یونیسف افزود بیش از ۱۰۰ کودک به خانواده هایشان پیوستند. تصاویری که ماه گذشته منتشر شد، یک سرباز آمریکایی را در حال عبور دادن یک دختربچه از بالای دیوار، در فرودگاه کابل نشان می‌داد. معلوم نیست این کودک به خانواده اش در فرودگاه پیوسته است یا خیر.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار