239883
۱۶ شهریور ۱۴۰۰

کهگیلویه و بویراحمد| توزیع ۶۴۰۰بسته بهداشتی بین کودکان کم بضاعت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های صورت گرفته، ۶ هزار و ۴۰۰ پک(بسته ) بهداشتی ویژه کودکان کم بضاعت در این استان توزیع می شود.

به گزارش کودک پرس ،نادیا صداقت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با بیان این مطلب ، اظهار داشت: این پک های بهداشتی شامل پودر رختشویی، مایع دستشویی، ماسک، پد بهداشتی و غیره است.

وی افزود: این پک ها از سوی دفتر امور زنان و خانواده وزیر کشور دولت دوازدهم تامین شده بود و طی هفته جاری و ‌آینده در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش های فریبا نظری مشاور وزیر کشور دولت دوازدهم در این زمینه تقدیر کرد و ابراز داشت: از بهمن ماه گذشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده بیشتر از اقلام بهداشتی، این طرح پیگیری شد که نهایتا هفته گذشته اولین محموله این اقلام وارد استان شد.

صداقت بیان کرد: از طریق ۵۸ سازمان مردم نهاد، کار توزیع این پک ها در شهرستان های استان و با هماهنگی و نظارت فرمانداری های تابعه در حال انجام است که پس از پایان کار، گزارش نهایی طرح به وزارت کشور ارسال می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار