موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
239858
۱۶ شهریور ۱۴۰۰

کرمان| کرونا جان دو کودک را گرفت

با فوت ۳۱ کرمانی دیگر، جانباختگان کرونا در استان به مرز ۴ هزار و ۴۰۰ نفر رسید که دو کودک در میان آخرین جانبختگان کرونا هستند.

به گزارش کودک پرس ،شیوع کرونا در استان کرمان به روند نزولی خود در شرایطی ادامه می‌دهد که به گفته مسئولان بسیار شکننده است و از سوی دیگر خطر شیوع سوش لامبدا دور از انتظار نیست؛ در این روزها آمار موارد بستری قطعی کرونا در استان به صورت محسوسی کاهش داشته و از بیش از هزار و 200 بیماری به رقم 851 مورد رسیده است با این وجود براساس آخرین آمار رسمی منتشر شده تا ظهر امروز با بستری 176 بیمار جدید قطعی کرونا مجموع موارد بستری در بیمارستان‌های استان از مرز 37 هزار مورد گذشته است.

از سوی دیگر فوتی‌های کرونا نیز در شبانه روز گذشته افزایش چشمگیری داشت و دلتا ویروس 31 خانواده کرمانی را داغدار کرد به طوری که در میان جانباختگان یک کودک سه ساله و یک کودک 10 ماهه حضور داشتند.

در حال حاضر و براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده از 23 شهرستان استان کرمان، 9 شهرستان در وضعیت قرمز، 9 شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی بوده به طوری که بیش از 78 درصد شهرستان‌‌های استان هنوز در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار