موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
239832
۱۵ شهریور ۱۴۰۰

انتشار چند کتاب شعر کودکانه

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو مجموعه جدید را برای گروه سنی نونهالان(بالای ۹ سال) منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان خود قرار داده است.

به گزارش کودک پرس ،

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی چند عنوان را برای گروه سنی کودک در قالب‌های شعر و داستان منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

از جمله این آثار، می‌توان به کتاب «پشت دریاها کجاست؟» اشاره کرد که سروده مریم زرنشان است و با تصویرگری گلریز گرگانی به چاپ رسیده است. کتاب حاضر که برای مخاطبان گروه سنی بیش از 9 سال منتشر شده، تلاش دارد با زبان شعر مخاطب خود را متوجه محیط اطراف و طبیعت کند. بخشی از این سروده‌ها به مسئولیت انسان در قبال حفظ محیط زیست اختصاص دارد.

از جمله ویژگی‌های این اثر، زبان آن است که دایره واژگان مخاطب خود را گسترش می‌دهد. تصویرگری کتاب نیز از نقاط قوت این اثر محسوب می‌شود؛ کتابی که عنوان آن مخاطب را به یاد شعر معروف سهراب سپهری می‌اندازد.

کار خدا، نقاش نقشه، سؤال، تصویر، زبان جوجه‌ای، نقاش، جاده نخ، بندباز، درخت با اراده، دختر مهتاب، سیب شیرین و حرف دریا عناوین اشعار این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

«دارد هوای تازه می‌آید» عنوان دیگری از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تازگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این اثر که مجموعه شعری از محمود پوروهاب، شاعر نام‌آشنای ادبیات کودک است، دربردارنده 9 قطعه شعر است که برای گروه سنی نونهالان(بالای 9 سال) سروده شده‌اند.

شیرین، مثل نور، عطر گل، هوای تازه، یک قطره، دست‌های زیبا، سیاره‌ی تنها، لبخند آب و کمک کردن قشنگ است، عنوان‌ اشعار این کتاب را تشکیل می‌دهد.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب «پشت دریاها کجاست؟» را به قیمت 15 هزار تومان و کتاب «دارد هوای تازه می‌آید» را به قیمت 14 هزار تومان در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار