موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
239757
۱۱ شهریور ۱۴۰۰

هرمزگان| افزایش ۸۳ درصدی کمک حامیان ایتام در قشم

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم گفت: حامیان ایتام قشمی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، حدود ۲۲ میلیارد ریال به کودکان یتیم کمک کردند که این رقم در همسنجی با سال گذشته ۸۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کودک پرس،غلامرضا غلامی روز پنجشنبه افزود: هم اکنون یکهزار نفر کودک قشمی در طرح ایتام و محسنین زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین یکهزار و ۸۰۰ نفر حامی و نیکوکار کفالت کودکان ایتام و محسنین را بر عهده دارند.

رییس کمیته امداد قشم افزود: سرانه پرداختی برای مشارکت در طرح حامیان ایتام و محسنین حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار ریال است که خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از ثمره معنوی آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه بستر مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است، تأکید کرد: خیران کمک‌های خود را مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی خود واریز می‌کنند.

غلامی افزود: خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند.

وی گفت: متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir  در این طرح ثبت نام و یا با شماره ۰۹۱۷۱۶۹۶۹۲۴ تماس بگیرند.

طرح اکرام ایتام و محسنین از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا تامین نیازهای معیشتی، تحصیلی و درمانی کودکان توسط خیران انجام می‌شود.

هفت هزار و ۹۲۷ نفر در قالب سه هزار و ۷۸۷ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قشم بهره‌مند هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار