موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
239720
۱۰ شهریور ۱۴۰۰

برگزیده شدن هشت کودک ایرانی در مسابقه نقاشی ژاپن

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن برگزیده شدند.

به گزارش کودک پرس،این مسابقه با موضوع «زمین در سال ۲۰۳۰» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۴هزار و ۶۸۹ اثر از ۸۰ کشور، هشت کودک هنرمند ایرانی موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.
بر اساس این خبر «آیلین علیزاده» عضو کانون جهرم فارس و «مائده طاهری» از گلپایگان اصفهان هر دو ۱۲ ساله جایزه اول بخش بین‌الملل این مسابقه را از آن خود کردند.
بر همین اساس «مهرسا محمدحسنی» ۹ ساله از کانون رودسر گیلان، «نیروانا روستایی» ۱۰ ساله از اهواز، «نیلوفر افشاری» ۱۵ ساله از پیرانشهر آذربایجان غربی و «الهه ستوده» عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی‌هنری کانون جهرم در استان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» ژاپن دیپلم افتخار بخش بین‌الملل را دریافت کردند.
هم‌چنین «پانیسا ممتازیان» ۷ ساله عضو کانون اهواز خوزستان جایزه ویژه‌ی هیات داوران بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن را دریافت کرد.
در عین‌حال «محمدمانی ربیعی» ۱۱ ساله از تهران نیز که به صورت مستقل در این رویداد شرکت کرده بود موفق به کسب جایزه ویژه و دیپلم افتخار بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شد.
لازم به یادآوری است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۶۶ اثر نقاشی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری در بیست‌ویکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» کشور ژاپن شرکت کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار