موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
239644
۰۹ شهریور ۱۴۰۰

سلامت دانش‌ آموزان اولویت اول بازگشایی مدارس است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: برای بازگشایی مدارس سلامت دانش‌ آموزان در اولویت اول قرار دارد و بعد از آن باید به سراغ آموزش حضوری و ترکیبی با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و البته کیفیت بخشی برویم و محتواهای سال گذشته را بازبینی کنیم.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا کاظمی در نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با حضور مجازی اعضای استانی این شورا برگزار شد، به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: بازگشایی مدارس با رویکرد آرام و تدریجی و با اطمینان از سلامت دانش‌ آموزان و با رویکرد ترکیبی از حضوری و مجازی، همراه است.

وی تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ارائه خدمات توان بخشی و توسعه هنرستان ها را در اولویت کاری خود قرار دهد. «آموزش مهارت‌ های فردی، فنی و حرفه ای و همچنین توسعه هنرستان‌ها و رشته های فرهنگی هنری» در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

کاظمی ادامه داد: معلمان استثنایی با همه کمبودها، انسانیت و اخلاق را به دانش آموزان می آموزند و با عشق و علاقه کار می کند.

وی ضمن تشکر از مجموعه همکاران سازمان، افزود: سازمان آموزش و پرورش استثنایی علیرغم شرایط سخت کرونایی برنامه ها را به بهترین شکل استمرار بخشید، ارائه بسته های تحولی، نشانه توسعه فعالیت ها در این مجموعه است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار