239609
۰۸ شهریور ۱۴۰۰

زنجان| بازی کودکان با بنزین منجر به حادثه شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: بازی ۲ پسربچه با بنزین در زنجان، حادثه آفرین شد.

به گزارش کودک پرس ،ابوالفضل رستمی افزود: این حادثه حوالی ساعت ۲۰ شامگاه جمعه /۵ شهریور ماه جاری/ در یکی از کوچه های خیابان مدرس (جاده همایون) اتفاق افتاد و آتش نشانان را به محل کشاند.

وی، اظهار داشت: این پسربچه ۱۳ ساله که بطری حاوی بنزین را در دست داشته، فندک را روشن کرده و به سمت آن می گیرد که به محض مشاهده آتش و به خاطر ترس، دستپاچه و حول شده و بطری را به هوا پرتاب می کند که متاسفانه بخشی از این ماده اشتعال زا بر سر و روی حادثه دیده پاشیده شده و شعله های آتش او را یک آن در میان می گیرد.

رستمی، تصریح کرد: به محض تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی زنجان و اعلام موضوع آتش سوزی، بلافاصله نیروهای عملیاتی آتش نشانی با سه دستگاه خودروی پیشرو و پسرو (سبک و سنگین) از ایستگاه یک و ۲، عازم محل می شوند.

وی، تصریح کرد: آتش‌نشانان وقتی به محل رسیدند مشاهده کردند که آتش سوزی منزل مسکونی در کار نیست بلکه پسربچه ۱۳ ساله ای به خاطر بازی با بطری حاوی بنزین، دچار آتش سوزی و سوختگی از نواحی مختلف بدن ازجمله دست، صورت و گردن شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از خانواده ها خواست از کودکان خود که بنا به اقتضای سن دست به بازیگوشی و رفتارهای پرخطر می زنند مواظبت بیشتری را به عمل آورند تا منجر به وقوع حادثه و پشیمانی نشود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار