موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
239582
۰۵ شهریور ۱۴۰۰

نقش مهم اهداء کتاب به کودکان و نوجوانان در ترویج فرهنگ کتابخوانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم در نشست با انجمن خیرین دستان مهربان بخش امام حسن گفت: اهداء کتاب به کودکان و نوجوانان نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

به گزارش کودک پرس ،زهره محنایی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و سازمانها، بویژه دوستداران حوزه کتاب که در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی گام بر می دارند افزود: برای تقویت و ترویج فرهنگ اهدای کتاب و نهادینه کردن کتابخوانی در میان اقشار جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان بجای خرید وسایل اسباب بازی و هر کادوی دیگر به آنها کتاب هدیه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکارها ترویج کتابخوانی از سنین کودکی است، زیرا اگر کودکان به مطالعه عادت کنند، در بزرگسالی هم آن‌ را ادامه می‌دهند.

محنایی در ادامه تشکیل گروه های مختلف  مردم نهاد در جهت آشنایی نسل امروزی با مقوله مطالعه را در نقاط مختلف شهرستان، و بخش  ها و بویژه  روستاهها گامی موثر برای آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب خوانی دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته تاکنون گامهای بسیار خوبی در حوزه کتابخوانی در سطح شهرستان شکل گرفته و موفقیت های بسیار خوبی را در مسابقات  و جشنواره های مختلف فرهنگی در این زمینه را شاهد بودیم که نشان از علاقه مندی کودکان و نوجوانان به کتابخوانی را به همراه داشته است.

گفتنی است رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم در این نشست که با حضور مسئول انجمن خیرین دستان مهربان بخش امام حسن برگزار شد به کودکان و نوجوانان تعدادی کتاب جهت اجرای کارگاه های آموزشی کتابخوانی اهداء نمودند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار