موقعیت فعلی شما : خانه/سازمان بهزیستی
239543
۰۳ شهریور ۱۴۰۰

طرحی برای حمایت از کودکان نیازمند به نام حامی

مدیر بهزیستی طارم گفت: ۲۴ نفر در راستای طرح حامی با بهزیستی این شهرستان همکاری می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ،محمود عزیزی در رابطه با اقدامات صورت گرفته توسط خیرین در شهرستان طارم، اظهار کرد: مشارکت‌ها و اقداماتی که توسط خیرین صورت می‌گیرد تاثیر به‌سزایی در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی دارد.

وی با بیان اینکه طرح حامی برای حمایت از کودکان نیازمند است که خیرین ماهیانه و با توجه به وسع مالی خود نسبت به پرداخت مبلغی به‌ صورت ماهیانه اقدام می‌کنند و خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای اعلام حمایت از این کودکان به بهزیستی شهرستان طارم مراجعه کنند، افزود: هم‌اکنون در راستای اجرای طرح حامی در طارم ۲۴ نفر در این طرح مشارکت داشته و به صورت ماهیانه برای واریز مستمری اقدام می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در دهه اول محرم شاهد اهدای گوشت قربانی در طارم به میزان ۱۰۰ میلیون ریال بودیم، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ بسته غذایی و معیشتی (هر بسته به ارزش ۲۵۰ هزار تومان) به همراه بسته‌های بهداشتی توسط خیرین و سایر ارگان‌های این شهرستان در بین مددجویان توزیع شده‌ است.

عزیزی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد دارای معلولیت نیز بخشی از جامعه هدف بهزیستی هستند و با توجه به اینکه خروج از منزل برای برخی از این افراد مشکل است، نیاز به همکاری و مشارکت بیشتر پزشکان و پرستاران در شهرستان، برای ویزیت در منزل داریم.

مدیر بهزیستی طارم، با بیان اینکه خیرین طارمی همواره در کنار مددجویان بوده و آن‌ها را تنها نگذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: افراد برای اهدای هدایای خود و همکاری با بهزیستی در راستای مشارکت‌ها و اهدای نذورات خود در این ایام می‌توانند به بخش مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان طارم مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار