موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239426
۳۰ مرداد ۱۴۰۰

قرنطینه ۲۰ هزار کودک آمریکایی در ایالت می سی سی پی

با گذشت یک هفته از آغاز مدارس در ایالت می سی سی پی ۲۰ هزار کودک در این ایالت قرنطینه شده اند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی؛ موارد ابتلا به کووید ۱۹ در ایالت می‌ سی سی پی در آمریکا رکورد جدیدی را ثبت کرد.
براساس این گزارش، مقامات بهداشتی در این ایالت می‌گویند تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان‌های می‌ سی سی پی به شدت افزایش یافته است. تخت‌های موقت در پارکینگ بیمارستان‌ها قرار داده شده است و اکنون و با گذشت یک هفته از آغاز مدارس ۲۰ هزار کودک قرنطینه شده اند.هایدی جو کاسترو خبرنگار الجزیره انگلیسی گزارش داد “تعداد مراجعه بیماران به بیمارستان سینگینگ ریور در می‌ سی سی پی افزایش قابل توجهی یافته است. اتاق‌های انتظار مملو از افراد است. بیماران در راهرو‌ها تحت درمان قرار می‌گیرند و تیفانی مرداک مدیر این بیمارستان تنها در تلاش برای سر و سامان دادن به اوضاع است.
در ایالت می‌ سی سی پی روزانه سه هزار و ۵۰۰ تن به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند. این بیشترین مورد ابتلا به کووید ۱۹ در هر روز در این ایالت از زمان آغاز شیوع همه گیری کروناست. تنها ۳۶ درصد از ساکنان در این ایالت به طور کامل واکسینه شده اند و افراد واکسینه نشده اکنون در حال پر کردن تخت‌های بیمارستان‌ها هستند.
تیفامی مرداک مدیر بیمارستان “سینگینگ ریور” در سخنانی گفت “اکنون در مقایسه با دوران اولیه شیوع کرونا افراد بیشتری به اینجا مراجعه می‌کنند و باید تحت مراقبت قرار گیرند. ما باید از آن‌ها مراقبت کنیم. ”
مقامات این بیمارستان سه هفته پیش به سبب سیل ورود بیماران اقدام به ایجاد این آی سی یو در این اتاقی کرده اند که به طور معمول از آن در این بیمارستان برای جراحی استفاده می‌شد. شش تخت در اینجا برای بیمارانی که حالشان وخیم است قرار داده شده است.
مدیر بیمارستان گفت “سویه دلتا شرایط را تغییر داده است. افراد جوان زیادی هم بیمار می‌شوند. ”
تسا ویلیامسون به مدت ۱۳ روز در این بیمارستان بستری بود و مجبور شد یک ماه زودتر نخستین فرزندش را به دنیا بیاورد، در حالیکه برای نفس کشیدن به دستگاه تنفس مصنوعی متکی بود. او واکسن نزده بود، زیرا در آن زمان به زنان باردار توصیه نشده بود واکسن بزنند.
تسا ویلیامسون که یک بیمار کوویدی بوده است می‌گوید “من ۳۷ سال دارم و فکر می‌کردم اگر کسی کرونا بگیرد حالش خوب می‌شود، اما این گونه نبود و من در آی سی یو بستری شدم. نزدیک بود دیگر نتوانم به همراه دختر نوزادم به خانه باز گردم. ”
حال اعضای این خانواده خوب است، اما تسا همچنان به اکسیژن نیاز دارد. خود تسا در بیمارستان کار می‌کرد و این موضوع بر کادر درمان تأثیر شدیدی گذاشت. شرایط او سبب شد شماری از کادر درمان در این بیمارستان واکسن بزنند.
مدیر این بیمارستان در سخنانی گفت “این اتفاق ممکن است برای آن‌ها نیز روی دهد.”
پس از افزایش موارد بستری شدن در این بیمارستان، طبیعتا موارد مرگ و میر نیز افزایش می‌یابد. واکسیناسیون می‌تواند سبب توقف فوری این روند شود. نگرانی‌هایی در این باره وجود دارد که روز‌های تاریک در می‌ سی سی پی در راه است. “

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار