موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
239380
۲۶ مرداد ۱۴۰۰

زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور تمدید شد

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش: دانش آموزانی که به هر علت تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، بعد از تعطیلات کرونایی می‌توانند به مدارس مراجعه کنند.

به گزارش کودک پرس ،خانم رضوان حکیم زاده‏ افزود: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه پادا و با حضور در مرکز سنجش آمادگی تحصیلی انجام خواهد شد و ثبت نام دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم را نیز طوری برنامه ریزی کرده ایم که با ارایه برگه‌های هدایت تحصیلی مشکل ثبت نام آن‌ها در سامانه برطرف شود.
وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه توسط مدرسه انجام می‌شود و نیازی به حضور خانواده‌ها به مدرسه نیست و نگرانی از این جهت برای خانواده‌ها وجود ندارد.
خانم حکیم زاده گفت: برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی که نتیجه آزمون ورودی خود را هنوز دریافت نکرده اند و همچنین دانش آموزانی که در امتحانات خرداد پذیرفته نشده اند و باید در شهریور دوباره امتحان دهند نیز سهمیه‌ای برای ثبت نام در مدارس در نظر گرفته ایم.
رییس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داریم که درصورت لزوم، زمان ثبت نام را در روز‌های هفته و همچنین ساعات کاری مدارس را افزایش دهیم تا ثبت نام همه دانش آموزان در شهریور به پایان برسد و دانش آموزی بدون مدرسه نماند.
خانم حکیم زاده تاکید کرد: دانش آموزانی که در دو سال تحصیلی گذشته به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مدرسه خودداری کرده اند و بازمانده از تحصیل محسوب می‌شوند نیز امسال می‌توانند ثبت نام کنند.
وی افزود: سال تحصیلی گذشته ۲۱۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی و ۱۴۰ هزار دانش آموز در سایر دوره‌های تحصیلی از حضور در مدرسه و آموزش مجازی یا حضوری خودداری کردند که امسال این دانش آموزان نیز ثبت نام خواهند شد.
رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ۲۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در طول تحصیلی گذشته شناسایی و برای ادامه تحصیل به مدرسه معرفی شدند.
خانم حکیم زاده گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به غیر از هزینه بیمه و کتاب ممنوع است و مشارکت مالی اولیا در هزینه‌های مدرسه بعد از شروع سال تحصیلی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار