موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
239327
۲۴ مرداد ۱۴۰۰

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،امیر مشهدی عباس با بیان اینکه پذیرش آثار متقاضی از اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد افزود: بخش‌هایی از جمله پژوهش، به این دوره از جشنواره اضافه شده است.

وی تصریح کرد: این بخش عموماً در دیگر جشنواره‌ها وجود دارد، اما به دلیل نبود زمان کافی معمولاً آثار شرکت‌کننده سفارشی هستند، اما در این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، زمان لازم را در نظر گرفتیم تا پذیرای آثار مطلوبی باشیم.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز با حضور استاد راهنما برگزار می‌شود و آثار پذیرفته شده در مرحله نخست با راهنمایی استاد راهنما به مرحله بعد وارد می‌شوند.

امیر مشهدی عباس با بیان اینکه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری امیر مشهدی عباس اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد افزود: بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آبان سال ۹۸ به دبیری «مجید قناد» و با حضور ۵۲ نمایش از ۱۳ استان کشورمان و هفت کشور خارجی در همدان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار