موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
239315
۲۴ مرداد ۱۴۰۰

شکسته شدن رکورد بستری کودکان در اثر ابتلا به دلتا در آمریکا

بیش از ۱۹۰۰ کودک در سراسر ایالات متحده به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند؛ کودکان از نوع دلتا به شدت آسیب دیده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، آمریکا شاهد رکورد تعداد کودکان بستری در بیمارستان به سبب ابتلا به کووید-۱۹ است.

بیش از ۱۹۰۰ کودک در سراسر ایالات متحده به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری هستند که از نوع دلتا به شدت آسیب دیده است.

تعداد کودکانی که به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده‌اند، با گسترش سریع نوع بسیار مسری دلتا به بالاترین حد خود در ایالات متحده رسیده است.

بر اساس داده‌های وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS)، تعداد بستری‌های کودکان حدود ۲.۴ درصد از کل بستری‌های مربوط به کرونا در این کشور را تشکیل می‌دهد.

در حال حاضر، کودکان زیر ۱۲ سال واجد شرایط دریافت واکسن کرونا نیستند و به همین دلیل در برابر عفونت ناشی از نوع دلتا که بسیار مسری است آسیب پذیرترند.

سالی گزا، رئیس سابق آکادمی اطفال آمریکا گفت :«این کووید سال گذشته نیست.» او با تاکید به بدتر بودن نوع دلتا گفت: «فرزندان ما کسانی هستند که بیشترین تأثیر را از آن خواهند گرفت.»

با توجه به اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، ۵/۵۵ درصد از مردم در ایالات متحده کاملاً واکسینه شده و ۵۹/۴ درصد حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

با این حال، میلیون‌ها نفر باقی مانده‌اند که حتی یک نوبت نیز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

افزایش موارد اخیر بحث‌های داغی را در سراسر کشور برانگیخته است مبنی بر اینکه آیا فرمانداران ایالتی و محلی باید دستور واکسن اجباری را صادر کنند؟

هفته گذشته، کالیفرنیا اولین ایالت ایالات متحده شد که از معلمان و سایر کارکنان مدرسه خواسته بود که در برابر کووید-۱۹ واکسینه شوند یا به طور منظم آزمایش دهند.

مسئولان این ایالت این اقدام را راهی پایدار برای باز نگه داشتن مدارس و رفع نگرانی والدین دانستند اما به نظر می‌رسد ویروس دلتا و انواع جدیدتری همچون لامبدا راهی برای رفع نگرانی باقی نگذاشته‌اند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار